کارگاه ۳:

این گل شمعدانی نویسنده ی بسیار با فرهنگی ست خیلی تجربه دارد که سایرین از آن رنج می برند. او هم قصه می نویسد هم شعر. خیلی خوب. تا اینجا اشکالی ندارد. اما خط روایت داستان و شعر در گرو نحو ساختاری ست که هر چند اجازه ی ورود هر یک به حیطه ی هم را می دهند اما هر کدام باید برای آن که از حقوق زندگی برخوردار شونداز هویت ممتازی برخوردار باشند.

رسیدن به این مقام تنها در گرو ممارست و نوشتن در ورسیون های متنوع است ولا غیر.وگرنه ظرایف نگاه تیز بینانه ی گل شمعدانی غیر قابل انکار است. و ساختار روایی منسجم و البته کل نگر و محتواگرا. کار گل شمعدانی البته در قواعد نگاه ساختارمند سنتی قابلیت دفاع می یابد . او رفته رفته یاد می گیرد که در دنیای شعر پیشرو اگر دغدغه اش با او باشد باید با قواعد جدیدی سخن بگوید که در آتی با او در این زمینه سخن بسیار است.

وقتی نگاه قلابی ات

نی نی چشمانم را صید می کند

ماهی سیاه کوچک دلم

هوس تور سفید می کند

می خواهد

عروس دریایی شود